رئیس هیات اسکی همدان روز دوشنبه در حاشیه این رقابت ها در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: در این پیکارها 37 اسکی باز در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان حضور داشتند.
کاظم عرب اظهار کرد: در این رقابت ها و در بخش نونهالان امین محمدی قهرمان شد، محمد آرین سماوات و محمدارشیا جعفری به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش جوانان آرمین زربخت ، محمد نوید ارجمندیان و علی عسگری بختیاری به ترتیب رده های اول تا سوم را کسب کردند.
عرب خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز آرمین جوشقانی قهرمان شد، میلاد نیکوکار در جای دوم قرار گرفت و مجتبی حمیدی عنوان سوم قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در بخش بانوان و در رده سنی نونهالان نیز صبا حاجت پور مقام قهرمانی را کسب کرد، ساینا محمدی دوم شد و الناز صالحی در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی بیان کرد: در رده سنی جوانان نیز یاسمن جوشقانی مقام نخست را کسب کرد و فاطمه ارجمندیان نیز جایگاه دوم را کسب کرد.
عرب افزود: در رده بزرگسالان زهرا افتخاری صنایع اول شد، پریا نقابدوست در جایگاه دوم قرار گرفت و سمیه زهره وند نیز در جایگاه سوم ایستاد.
به نفرات برتر این دوره از رقابت ها جوایز ارزنده اعطا شد.
پیست تاریک دره در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی جاده گنج نامه در شهر همدان و در دامنه ‌های کوه‌های الوند قرار گرفته‌ است.
این پیست با یک هزار و 600 متر طول قابلیت برگزاری پیکارهای اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله ‌سی یژ این مجموعه با 100 صندلی و یک هزار و 600 متر طول خط فعال شده و با راه‌اندازی این دستگاه وسعت پیست به 50 هکتار رسیده است.
اواخر هر هفته حدود یک هزار اسکی باز به پیست تاریک دره همدان مراجعه می کنند.
همدان یکی از استان های قدیمی و پیشکسوت در ورزش اسکی است.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.