حجت الاسلام سید هاشم موسوی در خطبه های نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: رهبری فرزانه انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین فرمودند 'در هیچ برهه ای از تاریخ این همه رنج و اندوه دامن گیر ملت ها نشده بود.
وی اضافه کرد: غده صهیونیسم تنها در یک منطقه نیست بلکه می خواهد همه ملتها را در بر بگیرد در حالیکه نشانه های افول صهیونیسم مشخص و نمایان است و این قدرت نامشروع از بین خواهد رفت.
امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: برخی از دولت های مرتجع منطقه برای ایران شاخ و شانه کشیده و این کشور اسلامی را تروریسم، آشوبگر منطقه و مخل آرامش زندگی مردم منطقه اعلام می کنند که این توصیف ها بسیار وقیحانه است.
حجت الاسلام موسوی افزود: باید از اینها پرسید ایران عراق را نابود کرد یا شما؟ سوریه را چطور؟ کشور همسایه شما ثروت و بیت المال خود را برای پرورش سلفی ها داده است.
وی افزود: هم اینک عوامل آنها در 2 کشور دیگر اتراق کرده و می خواهند امپراطور منطقه شوند در حالیکه این آرزو را به گور می برند.
خطیب موقت جمعه همدان تصریح کرد: باید به این آقایان هشدار داد که فریب آمریکا و قدرت های شیطانی را نخورند و با ملت خود متحد باشند.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: این دولت ها با نگاهی به گذشته از وقایع عبرت گرفته و ببینند که آمریکا با نور چشمی های خود نظیر صدام چه کرد.
به گزارش ایرنا وی افزود: زمانی ایران خانه عیش و نوش آمریکایی ها بود ولی این نظام چه بر سر شاه پهلوی آورد؟ عاقبت قذافی چه شد؟
امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: ترامپ نه سیاست بلد است و نه چندان تجربه کار سیاسی و اجرایی دارد با این حال با توجه به اینکه تازه بر سر کار آمده ایران را تهدید و تحریم کرده است.
حجت الاسلام موسوی افزود: طبق فرموده رهبری فرزانه انقلاب مردم جواب یاوه گوییها و تهدیدهای رئیس جمهوری تازه کار و دولتمردان کهنه کار آمریکا را با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن دادند.
وی تصریح کرد: جو حاکم در آمریکا علامت و نشانه شکسته شدن و زیر رو شدن این کشور است در حالیکه دولتمردان این کشور با وجود نداشتن هیچگونه امنیت و آبرویی می خواهند بر جهان کدخدایی کنند.
وی با ذکر اینکه نهم اسفند ماه روز ملی حمایت از مصرف کننده نامگذاری شده است گفت: تمامی افراد بشر به عنوان مصرف کننده دارای مجموعه حقوقی هستند که عرضه کنندگان کالا و خدمات باید آنها را رعایت کنند.
امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: حق برخورداری از ایمنی، اطلاعات کامل، انتخابات آزادانه کالا، مبادله دوستانه، حق دادرسی برای جبران خسارت، حق جبران آسیب وارده، برخورداری از حمایت دولت در صورت وقوع تخلف از سوی صاحبان واحدهای صنفی، استفاده از کالای با کیفیت و مناسب با انتظارات مصرف کننده و در اختیار داشتن مشخصات تولید کننده کالاها را از حقوق مسلم مصرف کنندگان دانست.
وی یادآوری کرد: خداوند در قرآن کریم فروشندگان را به رعایت عدالت، کم فروشی و گران فروشی نکردن، سنجش درست کالا و تحویل آن به مشتری، دعوت کرده است
آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در 25 نقطه استان همدان برگزار می شود.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روز از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/ 6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.