محمد ابراهیم الهی تبار شامگاه چهارشنبه در همایش رایحه رضوی با بیان اینکه همدان شهر عالمان از جمله بوعلی سینا و شهر عارفان از جمله باباطاهر است افزود: فرهنگی غنی این استان زمینه انتخاب برای برگزاری جشنواره های بزرگ ملی و بین المللی است.
وی ادامه داد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی بنیاد رضوی که استان همدان را برای برگزاری جشنواره انتخاب کردند، باید تقدیر کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه با حضور سیدرضا صالحی امیری تحول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شده است افزود: نمونه ای از تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای طرح رایحه رضوی است تا برنامه های ولایت از دهه کرامت به کل سال تعمیم یابد.
حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه تمامی سر فصل های اصلاح سبک زندگی باید در حیطه فرهنگ رضوی انتخاب شود افزود: این جشنواره فرصتی برای بکارگیری فرهنگ رضوی در همه زمینه ها است.
وی با بیان اینکه مشهد مقدس نقطه عطفی برای تثبیت فرهنگ امام رضا (ع) است ادامه داد: با وجود داشتن استوانه معنویت حیف است احساس فقر فرهنگی کنیم.
با حضور معاون توسعه و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) شامگاه چهارشنبه دفتر خبرگزاری فرهنگ رضوی در همدان گشایش یافت.
همزمان با مراسم افتتاحیه طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال همایش 'رایحه رضوی' در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان با پیام وزیر ارشاد برگزار شد.
2087/7523
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.