به گزارش ایرنا غلامرضا شعبانی بهار چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در همدان اظهار کرد: توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص بودجه کلان به ورزش در برنامه ششم توسعه دوران استثنایی را فراهم ساخته است و شیرین ترین خبر به جامعه ورزش کشور است.
وی بیان کرد: در برنامه ششم توسعه حدود 14هزار و 500 میلیارد ریال به بودجه وزارت ورزش و جوانان افزوده می شود که بخش اعظم آن به شورای برنامه ریزی استان ها تعلق می گیرد.
وی افزود: این میزان بودجه قرار است برای توسعه ورزش همگانی، روستایی و عشایری، بانوان، مدارس، جانبازان و معلولان و زیرساخت های ورزشی در سطح استان ها هزینه شود.
شعبانی بهار اظهار کرد: بودجه کلان ورزش در برنامه ششم توسعه اقدام ماندگار از سوی نمایندگان مجلس به شمار می رود که البته نمایندگان استان همدان نیز نقش موثری در این پیگیری داشته اند.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های مهم سال آینده گفت: جشنواره های همگانی استعدادیابی، جشنواره همگانی ورزش دانش آموزش و توجه جدی به توسعه ورزش محلات و بانوان سه برنامه مهم وزارت ورزش و جوانان در سال آینده در بخش همگانی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان کشور با اشاره به عملکرد فدراسیون ها در سال جاری در توسعه ورزش همگانی گفت: در مجموع از فعالیت فدراسیون ها در این بخش رضایت داریم و بیشتر آنها عملکرد مطلوبی داشته اند.

** بررسی پرونده پاس با رعایت قانون دست اقدام است
معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به مطالبه هواداران تیم پاس گفت: بررسی پرونده پاس با رعایت قانون در دست اقدام است و در این زمینه با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت وگو داشته ایم.
وی افزود: به هر حال حکم از سوی FIFA صادر شده و نمی توان این مساله را نادیده گرفت.
وی بیان کرد: پیگیری های لازم از سوی فدراسیون فوتبال را مورد تاکید قرار داده ایم و امیدوارم راه حل لازم برای خروج پاس از این وضعیت پیدا شود.
وی گفت: از فدراسیون خواسته ایم تا این موضوع را به شکل ویژه با برقراری ارتباط با فدراسیون جهانی فوتبال FIFA و طبق قوانین پیگیری کند.
پاس همدان هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
پاسی ها بابت شکایت 'کریدنس کلییر واترکوتو' بازیکن برزیلی از سوی فیفا با حکم کسر 6 امتیاز مواجه شده است.
آیین اختتامیه برترین های ورزش محلات همدان با تجلیل از 430 تیم، عوامل تیم ها و دست اندرکاران اجرایی برگزار شد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.