در متن این پیام که روز شنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت آمده است: حضور حماسی و پرشور مردم شریف، قدرشناس و فرهیخته استان در مراسم و برنامه های بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران در حرکت به سوی آرمان ها و اهداف بزرگ خود هرگز از حرکت نخواهد ایستاد و مردم، خدمات صادقانه خادمان انقلاب را هرگز از یاد نخواهند برد.
آنان افزودند: حضور پرشور مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس ا...) تقدیر از خدمات بزرگ مردی بود که زندگی خود را وقف انقلاب، دفاع از میهن، سازندگی وطن و خدمت به امام(ره) و رهبری معظم انقلاب کرده بود و در تمام این مراحل با مشی اعتدال بین جمهوریت نظام و اسلامیت آن پیوند و تعامل سازنده برقرارکرد.
در این پیام آمده است: مشی حضرت آیت الله هاشمی در سیاست، جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد بود و در این راه همواره تابع امام (ره) و رهبری انقلاب بود تا الگویی باشد برای تمامی کسانی که می خواهند رمز ماندگاری خادمان انقلاب در قلب و دل مردم را دریافته و به آن عمل کنند.
امام جمعه و استاندار همدان عنوان کردند: مردم با حضور خود، عالم عامل و قرآن پژوهی را بدرقه و تقدیر کردند که حیاتش، سراسر جهاد و مبارزه و انس با قرآن و نهج البلاغه بود.
آنان افزودند: این حضور حماسی در تقدیر از یک عالم جهادگر و انقلابی، عاملی برای وحدت و انسجام ملی شده است و امید می رود این وحدت ملی با پرهیز از اقدامات وحدت شکنانه و دشمن شادکن عاملی برای تسریع در حرکت ملت غیور ایران به سمت قله های پیشرفت و تعالی در جهان باشد.
در این پیام بیان شده است: بی شک این حضور حماسی، تاکیدی بر حفظ آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و تداوم راه آیت الله هاشمی رفسنجانی(قدس ا...) در فداکاری و ایثار برای حفاظت از انقلاب اسلامی است.
امام جمعه و استاندار همدان در این پیام بر خود فرض دانستند که از مردم غیور، شریف، قدرشناس ، آگاه و همیشه در صحنه استان همدان که با حضور در مراسم و برنامه های ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(قدس ا...)، وفاداری و قدرشناسی خود را از یار دیرین انقلاب، امام(ره) و رهبری اعلام کردند، تقدیر و تشکر کرده ، عزت و اقتدار میهن اسلامی و سرافرازی مردم غیور و فرهیخته استان را از درگاه خداوند متعال مسالت کنند.
بزرگداشت حضرت آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی روز پنجشنبه ٢٣ دی ماه با حضور امام جمعه و استاندار، اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه امام خمینی (ره) شهرهمدان برگزار شد و آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این آیین به سخنرانی پرداختند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه هفته گذشته در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
7526/2087
دریافت کننده : علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.