به گزارش ایرنا محمدابراهیم الهی تبار شامگاه شنبه در نشست اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش استان همدان اظهار کرد: این سند از مهمترین برنامه های هدفگذاری شده برای رشد و توسعه ورزش این استان است و پیشکسوتان نیز باید سهمی در پیشنهادها داشته باشند.
وی اضافه کرد: پیشکسوتان بازوان توانمند در رشد و پیشرفت ورزش استان به شمار می روند و انجمن پیشکسوتان نیز در کنار 48 هیات ورزشی همدان باید مورد حمایت مالی و معنوی قرار گیرند.
الهی تبار بیان کرد: ردیف مالی مشخص برای انجمن پیشکسوتان همدان باید تعیین شود و دستگاه ورزش استان نیز موظف به حمایت از این انجمن است.
وی افزود: مسئولان اجرایی و مجمع نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز حمایت لازم را از این انجمن خواهد داشت.
وی با بیان اینکه هیات امنای انجمن نیز در سیاستگذاری ها نقش آفرین خواهد بود، خواستار تدوین برنامه ها ی منسجم از سوی اعضای هیات مدیره شد.
الهی تبار با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان ورزش همدان گفت: انتظار داریم در این همایش شخصیت های برجسته کشوری نیز حضور یابند.
وی با اشاره به برنامه ریزی لازم برای تجلیل از مشاهیر و مفاخر استان همدان گفت: در حال دعوت از این بزرگان در سطح شهرستان های استان همدان هستیم و انتظار می رود از پیشکسوتان بزرگ ورزش همدان نیز تجلیل شود.
وی خواستار برگزاری نشست های مجمع پیشکسوتان ورزش استان همدان در اواخر هر ماه شد.
* پیشکسوتان سرمایه اصلی ورزش هستند
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز گفت: پیشکسوتان سرمایه اصلی ورزش استان هستند و تجربه گرانبهای آنان باید مورد استفاده هیات های ورزشی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا رسول منعم اضافه کرد: پیشکسوتان با سال ها تجربه در عرصه های ورزشی می توانند به عنوان بازوان مشاوره برای توسعه ورزش استان کمک کنند و از طرح ها و پیشنهادهای آنان استقبال می کنیم.
وی اضافه کرد: تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش استان همدان اقدام قابل تحسین است و از تجربه آنها باید برای رشد و پیشرفت ورزش استان استفاده کنیم.
منعم با اشاره به اینکه چهره های ماندگار ورزش در جمع هیات مدیره انجمن پیشکسوتان هستند خاطرنشان کرد: برای این انجمن دفتر اختصاصی راه اندازی شده است.
انجمن پیشکسوتان ورزش برای نخستین بار در استان همدان تشکیل شده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.