حمید کیانی فتوت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اورژانس بیمارستان بعثت محل ارجاع بیماران مختلف به ویژه مصدومان سوانح است و خدمات رسانی به تعداد زیادی از بیماران حوادث را پوشش می دهد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل همواره با مشکل کمبود فضا برای پذیرش بیماران مواجه بودیم و از این رو طرح توسعه اورژانس این بیمارستان آغاز شد و با اضافه شدن یک هزار و ۴۰۰ متر مربع به فضای آن، مساحت بیمارستان به حدود سه هزار و ۴۰۰ متر مربع رسید.

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان افزود: مجموعه قبلی اورژانس علاوه بر سرویس های عمومی و خدماتی، مجهز به اتاق عمل مجزا، اورژانس بخش اطفال، اورژانس تحت نظر و بستری، اورژانس و تخت حاد بود. 

کیانی فتوت ادامه داد: با توسعه بخش اورژانس بیمارستان بعثت، اتاق احیا (سی.پی.آر) برای رسیدگی به وضعیت بیماران بدحال از ۲ به هفت تخت افزایش یافت.

وی ادامه داد: سالن اورژانس این بیمارستان، بزرگ و مجهز به تجهیزات به روز است و یک دستگاه رادیولوژی به تازگی به این بخش اضافه شد در حالیکه پیشتر دستگاه رادیولوژی اختصاصی نداشت.

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان افزود: همچنین دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز خریداری و فضای مورد نیاز آماده شده و تا چهار روز آینده این دستگاه نصب و راه اندازی می شود.

کیانی فتوت اظهار داشت: بیمارستان بعثت در شرایط اورژانس زمینه را برای عمل زایمان مادران باردار دارد و در زمان های بحرانی توان سرویس دهی مطلوب به مراجعه کنندگان و بیماران دارد.

وی گفت: مرکز مهارت‌های معاونت آموزشی (اسکیل لب) بعثت راه اندازی شده و از پزشکان در این محل آزمون مهارت گرفته می شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان درباره آخرین وضعیت مرکز جامع سرطان همدان نیز بیان کرد: با اجرای فاز اول این طرح در طبقه همکف، دستگاه شتاب دهنده برای رادیوتراپی خریداری و نصب شده است که امید می رود با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همدان هزینه مورد نیاز برای خرید دستگاه جانبی تامین و انتقال آن به همدان آسان شود.

سالانه بین ۳۰ تا ۳۵ هزار عمل جراحی در بیمارستان بعثت شهر همدان صورت می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.