رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: از زمان جمع‌آوری این دکه مطبوعاتی شهرداری ملایر به دنبال خرید دکه مطبوعاتی شکیل و در شان مردم فرهنگی این شهرستان بود.

مهدی بهرامی بیان کرد: به همین منظور و در راستای حمایت از کارهای فرهنگی، شهرداری ملایر نسبت به خرید یک باب دکه مطبوعاتی و نصب آن در خیابان خیام اقدام کرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: علاوه بر این چند دکه دیگر نیز برای انجام امور مطبوعاتی و فرهنگی خریداری شده و در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه شهرداری همواره از اقدامات فرهنگی و هنری حمایت می‌کند، ابراز امیدواری کرد: با افزایش امور فرهنگی، شاهد افزایش سرانه مطالعه در سطح شهر باشیم.

تنها دکه مطبوعاتی ملایر با سابقه ای حدود ۳۰ سال در ورودی بازار سنتی ملایر مستقر بود که به دلیل نامناسب بودن مکان آن، شهرداری ملایر بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و تایید دادستان این شهر نسبت به جمع آوری آن در ۲۸ خرداد اقدام کرد.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری ملایر جمع‌آوری این دکه مطبوعاتی با هدف دسترسی سریع به بازار سنتی ملایر در مواقع ضروری همچون آتش سوزی، زلزله و انفجار و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران صورت گرفت.

از آنجا که جمع آوری این دکه مطبوعاتی بازتاب گسترده خبری داشت، حسین بابایی شهردار ملایر که همواره خود را حامی اهالی رسانه معرفی می‌کند، قول مساعد برای دایر شدن مکان مناسب و بهتر با ظاهری شکیل برای این دکه را در اسرغ وقت داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.