سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه‌شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع موادمخدر مشخص شد، اعضای این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان تهران به شهرستان ملایر را دارند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و در یک عملیات هدفمند، هوشمندانه و به موقع با کارکنان انتظامی شهرستان ملایر، خودرو سنگین قاچاقچیان در این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۰ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف کردند همچنین در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه انهدام باندهای موادمخدر ۱۲ درصد رشد داشته است اظهار داشت: بیش از چهار تن و ۷۴۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف و ضبط شده است.

کشف کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس 

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان درصدد انتقال محموله ای از شهرهای مرزی غرب کشور به تهران هستند بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در جاده های ارتباطی منتهی به همدان، بامداد امروز با همکاری پلیس اطلاعات استان، این اتوبوس مسافربری که در حال عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی بود شناسایی و متوقف شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از این اتوبوس،۱۴ هزار عدد مواد محترقه خارجی و قاچاق ، ۲ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه کولر گازی ، یک دستگاه ماشین لباسشویی و تعدادی اقلام دیگر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و در مرجع قضایی تحت رسیدگی است.

کشف کپسول گاز قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در پاسگاه دو منظوره این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، به یک دستگاه کامیون که در حال تردد به استان های غربی بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد معصومی  افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۶۲ عدد کپسول گاز مایع بزرگ و ۱۹ عدد سیلندر معمولی خارجی قاچاق را کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان ارزش محموله کشف شده را حدود ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.