قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملایر با نام نویسی سه داوطلب زن نخستین شهرستان در این زمینه است که با استقبال خوبی از سوی بانوان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس در ملایر با روند مطلوبی در حال اجرا است افزود: تاکنون تخلفی از سوی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گزارش نشده است.

رییس ستاد انتخابات ملایر بیان کرد: تلاش ما بر این است تا اطلاعات درست و صحیحی را به مردم ارائه دهیم و شرایط را برای حضور پرشور مردم مهیا کنیم.

ولدی تاکید کرد: افرادی که تمایل به حضور در عرصه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، روند نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند و زمان را از دست ندهند.

وی حضور اصحاب رسانه و خبر در عرصه انتخابات را موجب دلگرمی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دانست و ادامه داد: وظیفه داریم حرمت مردم را نگه داریم و از آرای مردم صیانت کنیم.

فرماندار ویژه ملایر گفت: امسال در اقدامی نو تیم تشریفات در فرمانداری شکل گرفت و از تمامی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی استقبال می‌شود.

ولدی ادامه داد: با همراهی هیات‌های نظارت، اجرایی و بازرسی روند نام نویسی خوب است و تمام تلاش ما رعایت مُرّ قانون با بی‌طرفی کامل است.

وی از اصحاب رسانه خواست: در این شرایط حساس برای حضور پرشور و حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کنند.

شهرستان ملایر ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.