قدرت الله ولدی روز یکشنبه در آئین راه اندازی ستاد انتخابات شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بستر حضور همه سلایق در انتخابات مهیا است و از هیچ تلاشی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور دریغ نمی کنیم.

وی افزود: آهنگ شروع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اردیبهشت امسال با دستور وزیر کشور نواخته شد و امروز با آغاز به کار سامانه جامع انتخابات، همزمان با ۲۰۸ حوزه رسمی انتخابات در سراسر کشور ما نیز شروع به کار کردیم.

آغاز فعالیت ستاد انتخابات در ملایر

فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با حوزه انتخابیه ملایر، سه حوزه مستقل نیز در بخش‌های جوکار، سامن و زند فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و نمایندگان هیات نظارت در سطح بخش‌ها کار خود را انجام می‌دهند.

ولدی ادامه داد: هفت کاربر عملیات نامنویسی از داوطلبان را انجام می‌دهد و هیات نظارت بر انتخابات این شهرستان ناظر بر ثبت نام داوطلبان است.

وی بر لزوم همراه داشتن اصل و کپی مدارک خواسته شده از داوطلبان تاکید کرد و افزود: در اطلاعیه‌های شماره ۲ و ۴ انتخابات مدارک و مستندات مورد نیاز مطرح شده که داوطلبان باید هنگام ورود به ستاد انتخاباتی شهرستان همراه داشته باشند.

معاون استاندار همدان اظهار داشت: تاکنون سه داوطلب برای نامنویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات این شهرستان مراجعه کرده‌اند که مدارک آنها ناقص بود.

بستر انتخاباتی سالم در ملایر مهیا است

ولدی با بیان اینکه بستر برگزاری انتخاباتی سالم در ملایر مهیا است گفت: بر اساس قانون هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات این شهرستان وظایف و مسئولیت خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی قانون‌مداری، بی‌طرفی و تلاش برای حضور حداکثری را سه اصل مهم در انتخابات برشمرد و از مردم درخواست کرد: دوم اسفند امسال با حضور حداکثری و مشارکت پرشور خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب رای مردم حق‌الناس است، با همکاری و همراهی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان در این حماسه حضور نیز موفق و پیروز خواهیم شد.

ولدی گفت: فصل‌الخطاب همه ما رعایت مُرّ قانون و اصل بی‌طرفی و امانت‌داری است و با هرگونه تخلف و تبلیغات زودهنگام داوطلبان به شدت برخورد می‌شود.

آغاز فعالیت ستاد انتخابات در ملایر

در انتخابات با کسی پیمان برادری نبسته‌ایم

رییس هیات نظارت بر انتخابات ملایر نیز بیان کرد: تلاش ما در هیات نظارت اجرای مُرّ قانون است و این وظیفه ما است که با برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم و یک انتخاب درست، امانت مردم را به سر منزل مقصود برسانیم.

حجت الاسلام احمد فراهانی ادامه داد: هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان از بین ۳۰ نفر از معتمدان و از اقشار مختلف مردم به هیات نظارت معرفی می‌کند که از بین این تعداد هشت نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب و پنج نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی یادآور شد: تایید یا رد صلاحیت داوطلبان یکی از وظایف مهم هشت نفر عضو اصلی هیات اجرایی است و بر اساس منابع چهارگانه استعلام و تحقیق صورت می‌گیرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات ملایر اظهار داشت: داوطلبانی که رد صلاحیت می‌شوند، می‌توانند به هیات نظارت و نماینده شورای نگهبان در استان شکایت کنند و بررسی شکایت ها در استان انجام می‌شود.

حجت الاسلام فراهانی خاطرنشان کرد: با هیچ شخصی در انتخابات پیمان برادری نبسته‌ایم و همه را از منظر قانون نگاه می‌کنیم.

شهرستان ملایر ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.