حجت الاسلام حبیب شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان، با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشورمان نیز افزود: در جریان حوادث اخیر برخی اغتشاشگران مسلح بودند که این امر می طلبد نیروی اطلاعات قوی عمل کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی باید توجه بیشتری به امنیت کشور داشته باشند، ادامه داد: دشمن به دنبال از بین بردن امنیت کشور است و همگان باید آگاه باشند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به سهمیه بندی بنزین ادامه داد: سبد حمایت معیشتی دولت که قرار بود از محل یارانه سوخت به حساب مردم واریز شود، تاکنون به حساب عده ای واریز نشده که موجب گلایه مردم شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دولت به وعده های داده شده عمل کند، بیان کرد: اگر یارانه ها تاکنون واریز نشده نیاز به مدیریت دارد و نباید برخی  مسئولان به مشکلات دامن بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر توجه بیشتر به قشر ضعیف جامعه خاطرنشان کرد: یارانه ها و درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین باید مدیریت شده و اگر افزایش قیمت داده شد باید به سوی محرومیت زدایی به کار گرفته شود. 

وی تاکید کرد: در تصمیم های بزرگی که در کشور گرفته می شود، مسئولانی که تصمیم می گیرند باید مسئولیت آن را بپذیرند.

امام جمعه همدان با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی جای امثال شهید مدرس خالی است و نمایندگان مردم در خانه ملت باید صدای رسای مردم باشند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: مردم توجه کنند اتفاقات محصول انتخابات ما است پس باید در انتخاب اصلح توجه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.