سرهنگ‌پاسدار علی قراباغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهره‌برداری یک هزار و ۴۰ طرح تا بهمن ماه سهمیه همدان از ۴۰ هزار طرح عمرانی بسیج سازندگی در کشور بود که این استان پیش از رسیدن به این موعد یک هزار و ۶۰ طرح را آماده افتتاح کرد. 

وی ادامه داد: بخشی از این طرح ها شامل ساخت ۱۸۷ واحد آسیب دیده از سیل و تعمیر و مرمت ۲۲۳ واحد خسارت دیده، ۱۶۴ چشمه بهداشتی، ۴۵ پایگاه و مرکز فرهنگی، ۲۵ سالن ورزشی و فضای سبز، ۱۲ طرح انتقال آب آشامیدنی در روستاها و  چندین استخر و مخزن آب است.

وی بیان کرد: ماه رمضان امسال به دنبال حضور سردار ضیاء‌الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان وعده واگذاری یک هزار سری جهیزیه در سال ۹۸ و ۹۹ به زوج های جوان گرفته شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: ۲۰۰ سری جهیزیه فردا پنجشنبه همزمان با سخنرانی سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در همایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان، تحویل زوج ها می‌شود.

سرهنگ قراباغی افزود: این طرح با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در قالب اهدایی رهبر فرزانه انقلاب اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.