محمد امیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار کارت سوخت در باجه های معطله پست همدان وجود داشت که با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین این آمار به ۹ هزار کارت سوخت کاهش یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای دریافت کارت سوخت شیفت کاری پرسنل فعال در باجه معطله افزایش یافت و تا پاسی از شب و زمانی که مشتری حضور داشت خدمات رسانی می کردند.

مدیرکل پست همدان بیان کرد: شمار نیروهای باجه معطله مرکز استان از ۲ به ۱۰ نیرو افزایش یافت و نیروهای فعال در بخش های مختلف پست، در باجه معطله با هدف کاهش اتلاف وقت مراجعه کنندگان و کاهش زمان تحویل مرسوله حضور یافتند.

امیدی از شهورندان خواست پیش از حضور در باجه های معطله پست ابتدا از وجود کارت سوخت خود در اداره پست مطمئن شوند همچنین مالکان وسایل نقلیه می توانند به منظور پیشگیری از سرگردانی در دفاتر پستی ابتدا از طریق ارسال پیامک وی.آی.ان (VIN) خودرو به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ یا به سایت epolice.ir و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به دریافت شناسه پستی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: این افراد سپس با مراجعه به سایت شرکت ملی پست به نشانی www.post.ir از قسمت رهگیری مرسولات می توانند از محل دقیق کارت خود اطلاع پیدا کنند.

مدیرکل پست همدان اظهار داشت: بخشی از کارت های سوخت پس از توزیع به دلایلی از قبیل تغییر نشانی و جابجایی محل سکونت افراد، تغییر مالکیت به علت فروش خودرو، نقص آدرس، به پست برگردانده و به باجه معطله تحویل شده است.

امیدی اضافه کرد: در صورت حضور نداشتن افراد در محل سکونت و مراجعه مامور پست، برگه اخطاریه تا دو مرحله در محل سکونت صاحب مرسوله قرار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.