به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت باطری کامیون در شهر همدان، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به محل اعزام و با بررسی های میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد، سارقان ۲ نفر بودند که با خودرو پژو پارس اقدام به سرقت کرده‌اند.

وی افزود: با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهمان در مسیر تهران به کرمانشاه در حرکت هستند که خودروی آن ها توسط ماموران پلیس آگاهی استان همدان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، اموالی از قبیل گوشی، انگشتر، گردنبند، کارت عابر بانک، شمشیر، چاقوی بزرگ و تعدادی تصویر اوراق بانکی نیمه سوخته بانک مسکن شهریار و مقادیری مواد مخدر کشف کردند.

سردار کامرانی صالح افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات و بازجویی های فنی، به سه فقره سرقت باطری کامیون و پیکان وانت در شهر همدان اعتراف و اظهار داشتند در اغتشاشات تهران و شهرستان شهریار شرکت داشته و این اسناد بانکی را در حمله به بانک مسکن شهریار سرقت کرده‌اند.

وی گفت: هر ۲ متهم دارای سوابق متعددی از جمله شرارت، چاقوکشی و سرقت مسلحانه هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.