علیرضا حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به دنبال تشکیل ستاد تنظیم بازار در روز جاری، برخی از مشکلات فراروی شماری از اصناف و مشاغل مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: افزایش هزینه تاکسی های بین شهری، بین روستاها و برون شهری یکی از دغدغه ها بود که سازمان حمل و نقل مامور به بررسی وضعیت فعالان در این حوزه و در صورت نیاز ارائه پیشنهاد افزایش سهمیه سوخت به شرکت نفت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: همچنین در زمینه سرویس مدارس، آموزش و پرورش مکلف به ساماندهی وضعیت این بخش شد.

حسن پور بیان کرد: بیشتر رانندگان سرویس مدارس در آژانس فعال هستند و دولت سهمیه سوخت مناسب برای آنها پیش بینی کرده و مجاز به افزایش قیمت خدمات نیستند.

وی درباره افزایش قیمت میوه و تره بار نیز گفت: این موضوع نیز در نشست ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفت که علاوه بر تشدید نظارت ها، اتاق اصناف نسبت به رسیدگی به این موضوع قول مساعد داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: به دنبال تغییر فصل همه ساله شاهد افزایش قیمت میوه و تره بار در این بازه زمانی هستیم اما امسال با توجه به سرمای زودرس و نرسیدن زمان برداشت صیفی جات از جمله گوجه و خیار در جنوب کشور، قیمت ها روند صعودی داشته است.

حسن پور ادامه داد: در یک هفته گذشته ۳۳۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شده که بیشتر آنها مربوزط به گرانفروشی بوده است و متخلفان به پرداخت ۳۳ میلیون تومان محکوم شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.