اکبر کاووسی روز سه شنبه در نطق پیش از دستور جلسه اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: متاسفانه در پاکسازی تپه پیسا که محل سکونت موقت معتادان در سال های اخیر بوده، تدبیر لازم از سوی مسئولان اتخاذ نشده و این امر اکنون به نگرانی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: پراکنده شدن معتادان از این منطقه باعث شده تا این افراد به سمت شهر هجوم بیاورند و مشکلاتی را نیز ایجاد کرده اند.

کاووسی بیان کرد: تردد آنها حتی به سمت مدارس نیز کشیده شده به طوریکه آشکار به تزریق مواد در مقابل دانش آموزان می پردازند.

وی یادآور شد: این وضعیت خطارساز شده است و متاسفانه تا به اینجا تدبیر لازم اندیشیده نشده و امیدواریم اقدام لازم صورت بگیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: به عنوان نماینده مردم همدان پیگیری لازم را داریم منتهی مسئولان باید پیگیری مجدانه داشته باشند.

کاووسی با اظهار تاسف نسبت به حل نشدن مسایل بین شهرداری و آموزش و پرورش طی ۲ سال اخیر گفت: با وجود درخواست در حل مشکلات، در ۲ سال گذشته همکاری متقابل بین این ۲ ارگان انجام نشده است.

وی افزود: در همین ارتباط خیر نیکوکاری برای سرمایه گذار در حوزه آموزشی با آورده یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهر همدان اعلام آمادگی کرده است اما هیچ اقدامی برای تحقق این خواسته صورت نگرفته و شهرداری نیز همکاری نمی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.