مسلم بیات  عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه دخترانه حاج حسن فرهادی واقع در شهرستان ملایر پس از پالایش و ارزیابی‌های تخصصی به عنوان یک واحد خدمات آموزشی باکیفیت شناخته شد.

وی اضافه کرد: از بین ۳۷ هزار مدرسه کشور که کیفیت‌سنجی شد، ۳۳ مدرسه با معیارهای کیفیت مطابقت داشتند که یکی از این مدارس در استان همدان است.

بیات با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت در کشور گفت: تندیس نقره ای و برنز این رویداد به ترتیب به صنایع "فولاد مبارکه سپاهان" و "لاستیک یزد" تعلق گرفت و گوهینامه اهتمام کیفیت به مدارس یاد شده اعطا شد. 

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد از کیفیت به عنوان توانایی یک محصول یا خدمات برای تامین انتظارهای مشتری و ذی‌نفعان یاد کرد و گفت: سطح کیفیت را مشتریان یک بنگاه اقتصادی تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملاک و شاخصهای استاندارد برای ارزیابی کیفیت بسیار حساس و دقیق است، افزود تاکنون کسی موفق به دریافت تندیس نقره‌ای نشده بود و گواهینامه اهتمام کیفیت اگر چه پایین ترین رده جایزه ملی کیفیت است اما کار بسیار دشواری برای مدارس محسوب می‌شود. 

‌هجدهم آبان‌ماه، روز ملی کیفیت بود.
در این روز، به برترین و سرآمدترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف کشور شامل سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، واحدهای عملیاتی، مؤسسات بخش عمومی، بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقل و بنگاه‌های کوچک و متوسط وابسته که در زمینه ارتقا کیفیت و سرآمدی کسب و کار، فعالیت‌های چشم‌گیری انجام داده‌اند جوائزی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.