حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز سه شنبه در جلسه ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان در سامانه ۱۹۷ اظهار داشت: این دیدارها و شنیدن دغدغه های مردم، موجب دلگرمی آنها به خدمات نظام می شود.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند افزود: مسئولان علاوه بر شنیدن مشکلات مردم در دیدارهای چهره به چهره و مستقیم، برای رفع گرفتاری ها و مشکلات آنها نیز چاره اندیشی کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه 1۹ هزار شهروند امسال با مرکز نظارت همگانی پلیس تماس برقرار کردند گفت: رویکرد پلیس جامعه محوری است و در سال های اخیر رسیدگی به مشکلات انتظامی شهروندان در سامانه نظارت همگانی گامی موثر در راستای تحقق پلیس پاسخگو بوده است.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: شهروندان از طریق سامانه ارتباطی ۱۹۷ می توانند پیشنهاد، انتقاد، تقدیر و تشکر خود از عملکرد پلیس را در ماموریت ها اطلاع رسانی کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان انتظامی استان به صورت یک هفته در میان با حضور در این مرکز به صورت چهره به چهره ضمن شنیدن مشکلات شهروندان، اقدام های لازم در راستای رفع مشکلات را در دستور کار خود قرار می دهند.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: آمار تقدیر و رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس استان در هفت ماهه سالجاری ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است که این موضوع گام مهمی در خدمت رسانی به شهروندان تلقی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.