محمود عراقی روز دوشنبه در کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان بهار افزود: آگاهی از قوانین رکن مهم برای اجرای برنامه‌های بازرسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌ها نسبت به مطالعه قوانین انتخابات اقدام کنند و با شناخت و آگاهی کامل از قوانین می‌توان وظایف مربوط را در گام اجرایی قرار داد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: دولت در برگزاری انتخابات بی طرف بوده و با توجه به نظارت کامل بر انتخابات، هیچگونه تخلف و یا کارشکنی در انتخابات وجود نخواهد داشت.

فرماندار بهار نیز با اشاره به ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۶ آذر ماه سال جاری گفت: برخی افراد و جریانات به صورت آگاهانه قصد آلوده کردن فضای انتخابات را دارند که باید هوشیارانه در برگزاری انتخابات تلاش کرد.

احسان قنبری اظهار داشت: همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های شهرستان بهار وظیفه دارند با بی طرفی کامل، همه تلاش خود و ظرفیت‌های موجود را طبق قانون برای برگزاری انتخابات پرشور مردم در دوم اسفند ماه به کار گیرند.

وی با بیان اینکه صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس برای مجریان انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است خاطرنشان کرد: در حفظ آرای مردم باید با اتکا به قوانین و آئین نامه های اجرایی شرایط و حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان رعایت شود.

قنبری با تاکید بر لزوم آگاهی همه دست‌اندرکاران و مجریان از قانون انتخابات افزود: از همه ابزارها و ظرفیت هایی که در قانون و آئین نامه های اجرایی در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات سالم بهره‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.