کشور آرژانتین با نمایش"سیرک" به کارگردانی "خوان کروز براکامونته" و ایتالیا با "شنل قرمزی" ساخته "لوانا جرامگنا" در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شرکت کرده است.

تئاتر "شنل قرمزی" امروز جمعه در ۲ سانس ۱۵ و ۱۷ و ۴۵ دقیقه در تالار اصلی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا و نمایش"سیرک" در همین ساعتها در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید اوینی به روی صحنه می‌رود. 

امروز علاوه بر این ۲ نمایش خارجی پنج تئاتر در بخش صحنه ای و ۶ نمایش خیابانی اجرا می‌شود.

"حیاط خانه ما" اثر وحید خسروی از تهران، "مبارک و قالیچه پرنده" به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش از تهران، "بالتازار" به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان، "دروغ بزرگ روز یازدهم"ساخته مرتضی عقیقی از قم و "دنیای رنگی رنگی" از لاهیجان نمایش هایی هستند که امروز اجرا می‌شوند. 

 "نقالی نبرد رستم و کک کهزاد" از لرستان، "اوکسی در جزیره" از همدان، "نقالی بیژن و منیزه" از مازندران، "مرغ، درخت و گل" از مشهد، "آینده مال بچه هاست از اصفهان و "وقتی هفت سالم بود" از تهران تئاترهای خیابانی هستند که در ساعت ۱۵ و سی دقیقه و ۱۶ و سی دقیقه  در محوطه مجتمع های آوینی و بوعلی سینا و پارک کودک برای علاقه مندان به نمایش درمی‌آیند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار"کودکف تئاتر و طبیعت" به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان در همدان در حال برگزاری است.

۵۳ نمایش در این رویداد جهانی اجرا می شود، علاقه مندان برای تهیه بلیت نمایش های جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.