رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تلویزیون‌های شهری، بیلبوردها و پل‌های تبلیغاتی در اختیار ستاد برگزاری جشنواره تئاتر قرار گرفتند و در شهرستان‌ها نیز  تبلیغات محیطی جشنواره انجام می شود.

احمدرضا احسانی گفت: در تلاشیم مردم به خوبی در جریان برنامه‌های جشنواره قرار بگیرند و تمهیدات لازم برای حضور کودکان و نوجوانان در سالن‌های نمایش اندیشیده شده است. 

وی با اشاره به اینکه جشنواره یک رویداد بین‌المللی است و گروه‌های داخلی و خارجی از کشورهای اروپایی در همدان حضور دارند، تبلیغات جشنواره اهمیت بسزایی دارد.

احسانی گفت: هفت سالن در شهر همدان برای اجرای نمایش‌های بخش مسابقه پیش بینی شده و دو تریلی سیار تئاتر ۱۵ آبان‌ماه وارد همدان می‌شوند. 

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی همدان افزود: این دو تریلی در شهرستانها نوبت صبح به اجرای نمایش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه همدان در تلفن گویای ۱۱۸ تبلیغات جشنواره را انجام می دهند، خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم برای تبلیغات در ۱۱۸ شهرستان‌ها نیز صورت گرفته است. 

رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به مشارکت بخش خصوصی در تبلیغات این رویداد بزرگ اشاره کرد و افزود: شرکت صنایع غذایی سحر بخشی از امور تبلیغات جشنواره را به عهده دارد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار "تئاتر، کودک و طبیعت" به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان برگزار می‌شود. 

۵۲ نمایش داخلی و خارجی در این جشنواره به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.