نائب رئیس هیات کشتی همدان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای حضور پرقدرت در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های مطرح خارجی همه ساله به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، باید آمادگی بسیار خوبی داشته باشیم.

مسعود مصطفی جوکار افزود: به همین منظور یک دوره اردوی مشترک آماده‌سازی را در بروجرد برگزار می‌کنیم و تیم منتخب این شهر در کنار ما تمرین خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این اردو نخستین مرحله از تمرین مشترک آزادکاران همدانی خواهد بود که زیر نظر سعید ابراهیمی سرمربی تیم و نائب قهرمان سابق جهان برگزار می‌شود.

جوکار خاطرنشان کرد: کادر فنی کشتی همدان در تمامی رده‌های سنی مستقل عمل می‌کند و انتخاب کشتی گیران بر عهده آنها است و فقط کار نظارتی خواهیم داشت.

نائب رئیس هیات کشتی همدان افزود: حضور منظم کشتی‌گیران در این اردوها الزامی است و هرگونه بی نظمی قابل بخشش نیست.

وی بیان کرد: ما به دنبال کسب حداکثر سهمیه حضور در جام بین المللی تختی هستیم و به همین منظور باید با تمام توان برنامه‌ریزی تمرینی و آماده سازی را داشته باشیم.

جوکار با اشاره به منتخبان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد همدان گفت: در وزن ۵۷ کیلوگرم میثم فیروزآبادی و امین طاهرلو، ۶۱ کیلوگرم رضا اسدی پور، سعیدانوری و علی قپانوری، ۶۵ کیلوگرم مرتضی فرزین فر، ۷۰ کیلوگرم یوسف کامرانی و سجاد چهاردولی و ۷۴ کیلوگرم مسعود کمروند و جمال خدابنده لو به این اردو دعوت شده‌اند.

وی یادآور شد: همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم حسین رسولی، ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی و فردین قهرمانی، ۹۲ کیلوگرم میثم مصطفی جوکار و فرزاد قهرمانی، ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی نیا  و هادی وفایی و ۱۲۵ کیلوگرم مهران میرزایی ، علیرضا ابراهیمی و صدری دیگر کشتی گیران انتخاب شده برای اردوی بروجرد هستند.

همدان یکی از قطب های اصلی کشتی کشور است.

حدود پنج هزار کشتی‌گیر و مربی در همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.