به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ احمدرضا احسانی، با اعلام اینکه 400 میهمان داخلی و خارجی از 16 الی 21 آبانماه جاری در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: 50 میهمان خارجی از هفت کشور به همراه 350 میهمان داخلی از 13 استان، در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به اجرای نمایش در بخش های مختلف خواهند پرداخت.

رئیس جشنواره که در ستاد استانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان سخن می گفت، اظهار داشت: نمایش های این دوره از جشنواره در هفت سالن اجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 50 درصد از شهرستان ها در برنامه ها حضور داشتند، افزود: امسال با برنامه ریزی های انجام شده، کودکان و نوجوانان هشت شهرستان استان از برنامه های متنوع جشنواره بهره مند خواهند شد.

احسانی به اجرای 20 نمایش در مناطق محروم و حاشیه شهر همدان اشاره کرد و گفت: در ایام جشنواره تریلی های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای دو نمایش در نوبت صبح به شهرستان ها اعزام خواهند شد و دو نمایش را نیز در نوبت بعدازظهر در مناطق مختلف شهر همدان اجرا خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان را دومین جشنواره تئاتر در کشور پس از جشنواره تئاتر فجر دانست و یادآور شد: امیدواریم دستگاه های اجرایی استان همچون سال های قبل همکاری های لازم را برای برگزاری بهتر جشنواره تئاتر داشته باشند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1284063
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.