در مراسم اختتامیه نخست این جشنواره از ۱۰۱ برگزیده بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری جشنواره در شش بخش از مراسم و از میان دانشجویان، کارمندان و اساتید با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی، تقدیر به عمل می آید.

برگزیدگان بخش ادبی در قسمت‌های «شعر، داستان نویسی، نمایش نامه نویسی و فیلم‌نامه نویسی»، بخش هنری در قسمت‌های «عکاسی، خوشنویسی، معرق و منبت، فیلم کوتاه، تذهیب، نقاشی، طراحی پوستر و نمایش» بخش فن آوری و پژوهشی شامل قسمت‌های «تولید اپلیکیشن، کانال‌های مجازی قرآنی، تالیف کتاب، مقاله نویسی، نقد کتاب و تلخیص کتاب» خواهد بود.

تجلیل از دکتر محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی سابق وزارت بهداشت به عنوان یک شخصیت تلاشگر و دغدغه‌مند قرآنی و تجلیل از سه نفر از کارشناسان قرآنی و مدیران فرهنگی سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان دانشگاه میزبان بیست و سومین دوره از جشنواره نیز از دیگر بخش‌های مهم این مراسم است.

فردا چهارشنبه نیز دومین مراسم اختتامیه به منظور تجلیل از برگزیدگان رشته‌های معارفی و با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود و دبیر بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به ارائه گزارشی از روند برگزاری این مسابقات می‌پردازد.

روز سوم و پایانی این مسابقات نیز با سخنرانی دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور حجت‌لاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همراه خواهد بود و از برگزیدگان بخش آوایی نیز تجلیل می شود.

در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قران و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ۱۱ کارگاه آموزشی در رشته‌های تدبر در قرآن کریم و در بخش حفظ و قرآئت قرآن کریم برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت به مدت سه روز از تاریخ هفتم الی نهم آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.