احمد جمشیدیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه داریم و باید از امتیاز خانگی نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی بیان کرد: البته تیم شهرداری بم حریف دست و پا بسته ای نیست و در پنج بازی اخیر خود نتایج خوبی به دست آورده تا نشان دهد دیداری سخت با آنها خواهیم داشت.

جمشیدیان افزود: تیم ما نیز تا به اینجا عملکرد خوبی داشته اما مورد رضایت کامل کادر فنی نیست و باید خیلی بیشتر تلاش شود.

سرمربی تیم پاس خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت تیم حریف را می شناسیم اما در مجموع از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار هستند و به طور قطع دیداری جذاب را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: شرایط ۲ تیم در میانه جدول برابر است منتهی ما باید از این بازی خانگی به نحو احسن استفاده کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

جمشیدیان با اشاره به اینکه در این بازی به نسبت دیدارهای گذشته تغییراتی در تیم و سیستم بازی ایجاد می شود، گفت: سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است بنابراین با پوشش ضعف های گذشته، به دنبال ارایه یک بازی هجومی برای رسیدن به هدف هستیم.

دیدار تیم های پاس همدان و شهرداری بم از بازی های معوقه هفته سوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در گروه ب، فردا چهارشنبه به میزبانی همدان برگزار می شود.

۲ تیم از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف هم می روند.

شهرداری بم با هشت و پاس همدان با هفت امتیاز به ترتیب جایگاه هفتم و هشتم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.