سرهنگ علی فکری روز شنبه گفت: تردد تمامی خودروهای شخصی، عمومی و موتورسیکلت از خیابان منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم و عبور دسته های عزاداری ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت تجمع عزاداران در میدان امام زاده عبدالله، تردد تمامی خودروها از سمت میدان فلسطین، میدان عین القضاه به سمت میدان امامزاده عبدالله از ساعت ۹ صبح ممنوع می شود.

رییس پلیس راهور همدان در عین حال از اعمال محدودیت های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر و تقاطع جانبازان در زمان عبور دسته های عزاداری خبرداد.

سرهنگ فکری از شهروندان خواست: از پارک خودرو در مسیر خیابان های منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) و میدان امام زاده عبدالله خودداری کنند در غیر اینصورت خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.

وی گفت: به منظور تامین امنیت ترافیکی و جلوگیری از راه بندان در مسیر دسته های عزاداری، توصیه می شود در این روز از خودروهای عمومی استفاده شود و از آوردن خودرو شخصی و تجمع در مسیرهای اصلی و محل تردد عزاداران خودداری شود.

رییس پلیس راهور همدان بیان کرد: شهروندان از تردد با موتورسیکلت در مسیر دسته های عزاداری خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد می شود.

کشف مخدر "گل" در اسد آباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در یک دامداری واقع در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان در امر خرید و فروش مواد مخدر از نوع "گل" فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ افشین یاری افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری کلانتری و پاسگاه های تابعه به روستای مورد نظر اعزام و در بازرسی از این محل، ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر "گل" را کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری انواع مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده سطح شهرستان در پنج روز گذشته بیان کرد: در این مدت ۹ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اسدآباد همچنین اظهار داشت: در راستای اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ یاری افزود : در نتیجه اجرای این طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی ۱۰ فقره انواع سرقت کشف و ۹ سارق نیز دستگیر شدند.

وی نوع سرقت های کشف شده را شامل سرقت از اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت، کابل و سیم برق و همچنین منزل برشمرد و از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از بروز سرقت به توصیه ها و هشدارهای پلیسی بیشتر توجه کنند.

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در راستای برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از فروشندگان و قاچاقچیان عمده مواد مخدر در این شهرستان را شناسایی کردند.

سرهنگ علی زنگنه افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، ۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر از نوع گل کشف و نامبرده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت منزلش در بخش انتظامی درگزین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی زنگنه افزود: با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه ۲ سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان این که هر ۲ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند،گفت: پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت به کار می گیرد و از تمام شهروندان درخواست می کنیم ضمن عمل به هشدارها و توصیه های انتظامی، هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.