حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر بیان کرد: به طور قطع تمدن نوین اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است که امروز در راهپیمایی میلیونی مردم در اربعین حسینی(ع) شکل گرفته است.

وی با اشاره به آثار و برکت‌های زیارت امام حسین(ع)، هدف از راهپیمایی میلیونی اربعین را برای معرفی فرهنگ عاشورا به جهانیان دانست و افزود: امروز به برکت جهان شدن فرهنگ عاشورا یک همبستگی اجتماعی و اسلامی به راه افتاده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دشمن از این راهپیمایی میلیونی و تحقق تمدن نوین اسلامی در هراس است اظهار داشت: مسلمانان و شیعیان جهان امروز زیر بیرق امام حسین(ع) به پویش عدالت‌خواهی می‌پیوندند و با طنین انداز شدن «لبیک یا حسین» لرزه بر اندام دشمن می‌اندازند.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: همان‌گونه که امام حسین(ع) کاخ سبز معاویه را در هم کوبید، حضور میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی(ع) کاخ سفید آمریکا را به لرزه درآورده است.

وی زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) را رسالت مهم زائران اربعین حسینی(ع) عنوان و بیان کرد: دشمن از این در هراس است که سفر اربعین نسخه اسلام آمریکایی را به آتش بکشد.

خطیب جمعه ملایر اقدام اطلاعات سپاه پاسداران در دستگیری سرکرده شبکه جاسوسی علیه جمهوری اسلامی را شجاعانه، انقلابی، با ظرافت و قابل تحسین خواند و گفت: این رخ نمایی اقتدار عظیم اطلاعات سپاه پاسداران است که با تیزهوشی، هوشمندی و با اقدام خردمندانه و رصد هوشمندانه توانست سرشبکه کانال معاند «آمد نیوز» را دستگیر کند.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: با دستگیری «روح الله زم» سرکرده این شبکه جاسوسی، به‌زودی شاهد دستگیری زیر شبکه‌های آن و شناسایی جریان‌های نفاق خواهیم بود.

وی بیان کرد: رئیس قوه قضائیه نیز با قدرت ورود پیدا کرده است و هر کسی که آلوده به فساد باشد، در هر لباس و مقامی دستگیر می‌شود.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه امروز اعتماد مردم به دستگاه قوه قضائیه بیشتر شده است افزود: بساط نفاق، جاسوسی و فساد در کشور باید برچیده شود.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه‌های خود به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: آن زمان که آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی سرگرم خونریزی در عراق، یمن و سوریه بودند، نظام جمهوری اسلامی ایران در حال توسعه تسلیحات نظامی خود بود.

وی تاکید کرد: ایران امروز در اوج قدرت نظامی است و نفت خود را هر اندازه که بخواهد، صادر می‌کند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه عربستان به دنبال باز کردن باب مذاکره با ایران است خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی بخواهد با عربستان مذاکره کند، عربستان باید از هم اکنون جنگ علیه یمن را خاتمه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.