سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه زائران اربعین از اهالی رشت بودند اظهار داشت: علت بروز این سانحه رانندگی خواب آلودگی راننده پراید به علت رانندگی مستمر از مهران تا همدان بوده است.

وی اضافه کرد: نداشتن برنامه دقیق برای رانندگی و استراحت نکردن هنگام خستگی و خواب آلودگی موجب کاهش تسلط راننده به خودرو و جاده و عاملی برای بروز سانحه فوتی شده است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: وضعیت سوانح رانندگی در همدان بحرانی است و در ۲۴ ساعت گذشته ۹ تن در سوانح رانندگی این استان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: همچنین از ابتدای طرح اربعین تاکنون سه زائر اربعین حسینی جان خود را در سوانح جاده ای همدان از دست دادند و هشت تن مجروح و مصدوم شدند.

وی گفت: پنج میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه از ۱۷ مهر تاکنون از جاده های این استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک میلیون دستگاه خودرو افزایش داشته است.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه موج بازگشت مسافران اربعین از روز گذشته شدت گرفته است، اظهار داشت: بیشترین میزان تردد مربوط به روز گذشته با ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.