سرهنگ علی فکری روز سه شنبه در همایش طلایه داران ترافیک بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ دوربین وضعیت ترافیکی معابر درون شهری استان را رصد و کنترل می کنند.

وی اضافه کرد: استفاده از فناوری های جدید از جمله دوربین برای پیشگیری از سوانح در چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته است با این وجود درصدد افزایش شمار دوربین ها هستیم.

رییس پلیس راهور استان همدان افزود: همایش طلایه داران ترافیک با هدف نگاهی به وضعیت ترافیکی گذشته، وضعیت فعلی و کارهای و برنامه ها مورد نیاز برای آینده برگزار شده است.

سرهنگ فکری تلاش در راستای کاهش سوانح رانندگی و تلفات انسانی، ارتقای قانون مداری و قانون گرایی، روان سازی ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز و بالا بردن فرهنگ رانندگی را از اهداف طلایه داران ترافیک برشمرد.

وی اضافه کرد: طلایه داران ترافیک وضعیت اجرای برنامه ها، موفق و ناموفق بودن آنها را بررسی کرده و افق پیش روی این حوزه نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: نگاه و باور پلیس بر این است که با فرهنگسازی، آموزش و کارهای پیشگیرانه می شود سوانح فوتی را کاهش داد و آرامش روانی در حوزه ترافیکی ایجاد کرد.

سرهنگ فکری افزود: آمار متوفیان سوانح درون شهری در نیمه نخست امسال پنج درصد کاهش داشته است که هدف پلیس راهور تداوم کاهش این آمار تا پایان سال است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.