قدرت الله ولدی روز دوشنبه در آئین تجلیل از سبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به نامگذاری امسال شعار هفته ناجا با عنوان «پلیس هوشمند، امین مردم افزود: پلیس امروز در استفاده از نرم‌افزارهای جدید، آموزش‌های اصولی، برنامه‌ریزی‌های درست، برخورد آنی با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، برخورد صحیح و محبت‌آمیز با مردم و برقراری امنیت و آرامش اهتمام وافری دارد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی نیروهای شجاع، مخلص و کارآمدی هستند که موجب اقتدار نظام شده‌اند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرماندار ویژه ملایر هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای تقدیر از زحمات جان بر کفان نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: شعار امسال هفته ناجا مؤید این است که تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت در بین مردم مرهون مجاهدت‌های هوشمندانه نیروی انتظامی است.

ولدی با بیان اینکه پلیس امروز بیدار، هوشمند، شجاع و مهربان است افزود: شمار زیادی از سبزپوشان نیروی انتظامی برای دفاع از مرزهای کشور و برقراری نظم و امنیت و مبارزه با اشرار و مجرمان به درجه والای شهادت رسیدند تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به چنین مرتبه بالایی از اقتدار رسیده است.

وی همچنین با اشاره به برخی درگیری‌ها و نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی در نقاطی از این شهرستان، اقدام به موقع پلیس و دستگاه قضایی در برقراری نظم و امنیت و رسیدگی به پرونده‌های مجرمان را قابل تحسین خواند و اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان همراه و کمک نیروی انتظامی در اجرای طرح‌ها، اقدامات و برنامه‌های مختلف است.

آئین تجلیل از نیروی انتظامی شهرستان ملایر

دستگاه قضایی در مقابل مخلان نظم و امنیت کوتاه نمی‌آید

دادستان عمومی و انقلاب ملایر نیز ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی، وجود وحدت، همدلی و همراهی در مجموعه این شهرستان را عامل موثر ثبات، امنیت و آرامش دانست و گفت: فرماندار ویژه ملایر محور این انسجام و همدلی است.

سعید احمدی‌فر بیان کرد: ما نیز در کنار نیروی انتظامی خود را سرباز نظام می‌دانیم و در انجام وظیفه صادقانه خود ذره‌ای کوتاهی و کم‌کاری نمی‌کنیم.

وی افزود: دستگاه قضایی هیچگاه خود را تنها نمی‌بیند و در کنار مردم و مسئولان برای حل مشکلات تلاش می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر با اشاره به چندین اتفاق ناگوار در این شهرستان ادامه داد: به بهترین نحو ممکن پرونده‌های قضایی در چارچوب قانون پیش رفت و با تلاش نیروی انتظامی مجرمان دستگیر و این پرونده‌ها نتیجه بخش بود.

احمدی‌فر تاکید کرد: دستگاه قضایی حاضر به هیچگونه کم‌کاری نیست و در مقابل مخلان نظم و امنیت کوتاه نمی‌آید.

فرمانده انتظامی ملایر

افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر

فرمانده انتظامی ملایر نیز با اشاره به عملکرد موفق نیمه نخست امسال در حوزه انتظامی گفت: پلیس امروز در حوزه‌های مختلف همچون پلیس فتا فعال است و در حوزه اطلاعاتی اشراف کامل دارد.

سرهنگ محمدباقر سلگی ادامه داد: در حوزه پلیس آگاهی و هوشمند نیز اقدامات چشمگیر است و در کمتر از ۲۴ ساعت کشف جرم انجام و مجرم دستگیر شده که رضایت‌مندی خوبی را در پی داشته است.

وی همچنین به کارنامه موفق نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اشاره و بیان کرد: در مدت یاد شده شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی همچنین با اشاره به کاهش ۶ درصدی سرقت و افزایش ۱۵ درصدی کشفیات سرقت در ۶ ماهه امسال افزود: در این مدت نزاع و درگیری در حوزه انفرادی ۲۲ درصد و نزاع دسته جمعی ۲۹ درصد کاهش یافته است و هیچگونه جرائم خشن در این شهرستان نداشتیم.

تجلیل از سبزپوشان نیروی انتظامی ملایر

در این آئین از سبزپوشان نیروی انتظامی و فرمانده‌هان پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

هفته ناجا از ۱۱ مهر با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز شده و تا ۱۷ مهر ادامه دارد که بیش از یکصد عنوان برنامه در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

۲۰۸۷/۷۵۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.