سرهنگ محمدباقر سلگی در مسجد جامع این شهر با تبریک آغاز هفته ناجا بیان کرد: به طور قطع همراهی و مشارکت مردم موجب تحقق این اهداف به‌ویژه برقراری امنیت و جلوگیری از وقوع جرم می‌شود و پاسخگویی به مطالبات مردم نیز از سوی پلیس این اعتماد را تقویت می‌کند.

وی افزود: پلیس به عنوان بخشی از جامعه و از جنس مردم، متولی و مسئول اصلی حفظ امنیت و رفاه عمومی مردم است و از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی خود در ایجاد نظم و امنیت استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به فرا رسیدن اربعین و حضور میلیونی زائران در کشور عراق گفت: تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است و همانند سال‌های گذشته زائران در فضایی امن و آرام می‌توانند در این راهپیمایی عظیم حضور پیدا کنند.

سرهنگ سلگی ادامه داد: صدور گذرنامه موقت نیز در دستور کار ناجا قرار گرفته تا زائران بتوانند به سرعت گذرنامه خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به برپایی چهار موکب در حوزه شهرستان ملایر یادآور شد: در حوزه ترافیکی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و گشت‌های مضاعف در محورهای اصلی و محل تردد زائران اعزام می‌شود تا کمترین آسیب را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین به وجود چند مشکل در این شهرستان اشاره و خواستار همراهی بیشتر مردم در رفع این مشکلات شد و تاکید کرد: به‌کارگیری اتباع بیگانه در این شهرستان زیاد است و در صورت مشاهده طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در این راستا برابر دستورالعمل ناجا با خودروهای حامل اتباع غیرمجار به شدت برخورد و خودروهای آنان توقیف می‌شود.

وی به‌کارگیری سربازان غائب در حوزه‌های کارگری و کارگاه‌های تولیدی، برگزاری مراسم‌های عروسی تا پاسی از شب و ایجاد نارضایتی برای مردم، ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان و وقوع نزاع‌های فردی و دسته جمعی را از دیگر مشکلات برشمرد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا جلوه‌های هوشمندی، اقتدار، کارآمدی، توانمندی و علمی پلیس به آحاد جامعه معرفی شود که در این راه نیاز به همراهی بیشتر مردم هستیم.

هفته ناجا با شعار «پلیس مقتدر و هوشمند، امین مردم» از ۱۱ مهر آغاز شده و تا ۱۷ مهر ادامه دارد و بیش از یکصد عنوان برنامه همزمان با هفته ناجا در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.