حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز دوشنبه در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی بیان کرد: ملت ایران مرز سرزمینی ندارند بلکه مرزهای اعتقادی برای آنها اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: علت مبارزه ایران در نقاط مختلف برای حفظ اعتقادات و ارزش ها است بنابراین هر جایی اسلام و اعتقادات به خطر بیافتد رزمندگان اسلام باید حضور داشته باشد. 

امام جمعه همدان گفت: امدادهای غیبی در جریان دوران دفاع مقدس مشهود بود و کسانی که در آن صحنه و در خط مقدم حاضر بودند خاطرات فراوانی از این امدادهای غیبی دارند.

حجت الاسلام موثقی افزود: با وجود آسیب های فراوان جنگ، اما در باطن، رویدادهای آن دوران، موجب تقویت این نظام در حوزه های مختلف شد.

وی بیان کرد: خون شهدا اثر گذاری زیادی داشته است که با وجود بیش از سه دهه از پایان جنگ، برکات آن همچنان بر کشورمان نازل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآوری کرد: جبهه رزمندگان را به مرحله تهذیب رساند و خواندن نماز شب ها و زهدها موجب تربیت نیروهای مسلح با ایمان شد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: امروز بهترین های ما در نیروهای مسلح کسانی هستند که در جنگ تربیت شدند و هم اینک نیز مسئولیت های مهم را به دوش می کشند.

وی افزود: امروز رزمندگانی که حضور در جنگ تحمیلی را تجربه کردند توانستند ایران را به حدی از بازدارندگی در مقابل کسی که خود ابر قدرت جهان می داند برسانند.

امام جمعه همدان گفت: آمریکا فرعون زمان است و این دولت پر مدعا به علت وجود نیروهای توانمند نظامی در ایران توان حمله به کشورمان را ندارد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: مبدا قدرت یک ملت اتصال به ایزد منان است و کسی که به خداوند متصل شد از هیچ قدرتی نمی ترسد. 

وی خواستار احیای ارزش های دفاع مقدس شد و افزود: شهدا به خاطر اسلام جنگیدند و پرچم هدایت را بر افراشته کنند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: این ملت زیر بار ذلت هیچ کشوری نرفت و حتی عزت خود را در جنگ حفظ کرد بنابراین جنگ تحمیلی از بزرگترین افتخارهای این نظام است. 

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.