ظاهر پورمجاهد روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان بیان کرد: حوزه منابع طبیعی و محیط زیست باید به عنوان محور اصلی در برنامه توسعه دیده شود و همه باید در اجرای این برنامه ها کمک کنند.

وی اضافه کرد: نقش تشکل‌های غیردولتی در پیشبرد اهداف و برنامه ها بسیار مهم و اثرگذار است و استانی که در برنامه‌ها به سند توسعه پایدار توجه کند و اراده انجام آن در همه ارکان مجموعه باشد به طور حتم موفق خواهد بود.

معاون استاندار همدان بیان کرد: بخشی از سند عملیاتی و سه ساله استان مربوط به محیط زیست است که باید کارکنان و کارشناسان این دستگاه تخصصی در شتاب بخشیدن به اجرای این سند تلاش کنند.
پورمجاهد خواستار آسان‌سازی و سرعت‌بخشیدن در زمینه صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری با هدف تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات پیش روی ایجاد فرصت های شغلی شد.

وی گفت: با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست همدان همه شهرک ها و نواحی صنعتی این استان به سیستم فاضلاب و تصفیه‌خانه مجهز شده است.

معاون استاندار همدان بیان کرد: مسئولیت امانتی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد بنابراین باید صادقانه و در راستای اهداف نظام و انقلاب کار و تلاش کرد.

پورمجاهد افزود: از وجود مدیران پس از تودیع استفاده شود چرا که با وجود کوتاه بودن عمر مسئولیت این افراد دارای تجربه کاری ارزشمند هستند.

در این آیین از خدمات سید عادل عربی تقدیر و محسن جعفر نژاد بسطامی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل حفاظت محیط زیست همدان معرفی شد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.