احمد جمشیدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چند بازیکن ما از سال قبل محروم اعلام شده‌اند ضمن اینکه با چند مصدوم ناخواسته مواجه شدیم که کار را سخت کرده است.

وی بازی مقابل شهرداری بندرعباس را دشوار دانست و گفت: شناختی از تیم شهرداری بندرعباس به لحاظ سبک بازی و نقاط ضعف و قوت این تیم نداریم.

جمشیدیان بیان کرد: شهرداری بندرعباس همیشه مدعی بوده و از کادر فنی خوب و قابل احترام برخوردار است.

سرمربی تیم پاس همدان یادآور شد: همچنین با دلیل اتفاق‌هایی که برای تیم پاس افتاد، آنطور که انتظار بود نتوانستیم آماده بازی شویم.

وی افزود: همچنین به دلیل فشردگی مسابقات هیات فوتبال همدان در برگزاری مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج، نمی‌توانیم در زمین همیشگی مسابقات تیم خود بازی کنیم و باید در ورزشگاه شهید مفتح مقابل شهرداری بندرعباس به میدان برویم.

جمشیدیان پیرامون شرایط تیم پاس اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد ترکیب سال قبل تیم را حفظ کردیم و بازیکنان جوان و مستعد را در کنار چند مهره باتجربه جدید در اختیار گرفتیم.

وی افزود: جوانان جذب شده در تیم از کیفیت خوبی برخوردار هستند و اطمینان می‌دهم از پاس می‌توانند به سطح بالای فوتبال کشور برسند البته اگر تلاش و همت لازم را داشته باشند.

سرمربی پاس یادآور شد: مهره‌های باتجربه جذب شده نیز جزو بهترین ها هستند که قطع به یقین می‌توانند کمک شایانی به موفقیت تیم در فصل جاری داشته باشند.

وی از هواداران خواست تا در بازی فردا ضمن حضور پرشور در ورزشگاه از تیم پاس حمایت لازم را داشته باشند.

دیدار تیم‌های پاس همدان و شهرداری بندرعباس از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه و با قضاوت فرزاد منصوری در ورزشگاه شهید مفتح برگزار می‌شود.

هیمن نوربخش و ساسان مصری کمک های منصوری در بازی فردا هستند.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.