برخی خانواده های فوتبالدوست همدانی امروز چهارشنبه شوق دیدن بازی های رسمی تیم ملی را در این رده سنی به میزبانی مریانج دارند اما تاکنون مشخص نشده که آیا می توانند همراه با بانوان وارد ورزشگاه شوند یا همچنان ورود این قشر به ورزشگاه ممنوع است.

این رقابت ها قرار است در شهر ۱۲ هزار نفری مریانج واقع در پنج کیلومتری غرب همدان برگزار شود و فوتبالدوستان همدانی انتظار داشتند که عوامل اجرایی مسابقات دست کم اتوبوس هایی را در این مسیر قرار دهند تا تماشاگران با دسترسی بهتری به ورزشگاه عزیمت کنند.

فعالان رسانه ای شامل خبرنگاران و عکاسان نیز هنوز کارت مخصوص (آی دی کارت) خود را دریافت نکرده اند و مشخص نیست چه فردی مسئول رسیدگی به این کار است.

روز گذشته نیز نشست خبری سرمربیان حاضر در این دوره از مسابقات با یک ساعت تاخیر برگزار شد و اهمیتی به موضوع سرگردانی فعالان رسانه ای در سالن نشست خبری داده نشد و این شرایط حتی به عذرخواهی هم نرسید.

برگزاری مسابقات رسمی در سطح آسیا با این شیوه اطلاع رسانی و مدیریت رسانه ای در همدان، انتقادهایی را به همراه داشته است.

ای شیوه ضعیف باعث شد تا حمدالله چاروسایی سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان همدان نیز واکنش نشان دهد و اطلاع رسانی مسابقات را ضعیف ارزیابی کند.

هنوز خیلی از تماشاگران فوتبالدوست همدانی از نوع تعامل برگزارکنندگان این رقابت ها با صدا و سیما برای پوشش مناسب مسابقات به چه صورت برنامه ریزی شده است.

فوتبالدوستان و اهالی رسانه همدان معتقدند که با این حواشی بعید است از مسابقات مقدماتی گروه سوم نوجوانان آسیا استقبال چندانی صورت بگیرد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.