عباس صوفی روز یکشنبه در نشست خبری فوتبال مقدماتی نوجوانان آسیا اظهار داشت: این میزبانی علاوه بر دستاوردهای فنی ، کمک شایانی به توسعه توریسم ورزشی و نیز معرفی ویژگی های ورزشی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری همدان دارد.

وی با اشاره به میزبانی مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان گفت: دست اندرکاران کنفدراسیون فوتبال آسیا هرگز تصور این چنین زیرساخت ورزشی در همدان را نداشتند و امکانات میزبان برای آنها بسیار مهم بود.

صوفی بیان کرد: همدان برای نخستین بار در فوتبال میزبان مسابقات رسمی است و پیش از این ۲ بار فستیوال فوتبال آسیا را میزبانی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت این میزبانی برای مقامات ای اف سی حایز اهمیت است و به نحو شایسته میزبان مسابقات هستیم.

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه این چنین مسابقات رسمی به توسعه ورزش این استان کمک می کند، گفت: همدان در روزهای اخیر شاهد رویدادهای مهم ملی و بین‌المللی در عرصه بوده که به طور قطع کمک شایانی به رشد ورزش خواهد کرد.

صوفی تجهیز ورزشگاه های همدان، افزایش نور زمین مسابقات و اسکوبورد محل بازی ها را از مهمترین اقدام ها در رفع نواقص موجود اعلام کرد و افزود: این موارد برای ای اف سی بسیار مهم بود که با اقدام به موقع مدیریت ورزش استان برطرف شد.

رئیس هیات فوتبال همدان مصدومیت علیرضا کرمی مدافع همدانی تیم ملی را خبری ناخوشایند دانست و گفت: با این حال کرمی در کنار سایر ملی پوشان خواهد بود تا به بازیکنان کشورمان روحیه بدهد.

وی خواستار اطلاع رسانی گسترده این دوره از مسابقات شد و از رسانه ها خواست پوشش وسیعی از مسابقات انعکاس دهند.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو خواهد بود، ضمن اینکه دیگر تیم‌ها نیز در ۱۰ گروه به رقابت خواهند پرداخت.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.