هادی گل محمدی که سال ها در عرصه سرمربیگری در تیم هایی نظیر شهرداری همدان تجربه دارد، امسال نیز هدایت این تیم را برعهده گرفت.

تیم تحت هدایت گل محمدی امسال متفاوت از سال های قبل، شروع منسجم و با برنامه را هدفگذاری کرده و با جذب بازیکنان شاخص و مستعد به دنبال صعود به لیگ یک کشور است.

محی الدین عنبری بازیکن سابق اکسین البرز، امیرمحمد نسایی و محمد کاظمی بازیکنان سابق کاسپین قزوین، محمد زارعی قبادی بازیکن سابق ذوب آهن اصفهان و فولاد یزد، صالح وفایی سهمیه زیر ۲۳ و سابق تراکتورسازی تبریز جذب این تیم شدند.

همچنین مصطفی یوسف علیزاده کاپیتان سابق پاس که تجربه حضور در لیگ های برتر و یک کشور را دارد نیز به تیمش شهرداری همدان پیوست تا به لحاظ فنی بتواند تیم قدرتمندی را شکل دهد.

در هفته های اخیر نیز بازیکنان مطرحی همچون هادی بلوری، کاظم صالحی، حسین کاظمی  و هادی وفایی بردیگر با شهرداری قرارداد خود را تمدید کردند.

هر چند شهرداری به نسبت همشهری خود پاس در گروه به مراتب بهتری در لیگ ۲ قرار گرفته اما حریف آسان در این مسابقات وجود ندارد.

شهرداری که فصل گذشته حتی موقعیت سقوط تهدیدش می کرد، امسال با بودجه مناسب سعی در صعود به لیگ یک کشور دارد.

این تیم سال ها در لیگ ۲ کشور سپری می کند و با وجود امکانات مناسب موفق به صعود به لیگ یک کشور نشده است.

حالا مجموعه تحت هدایت هادی گل محمدی سرمربی این تیم عزم خود را برای صعود جزم کرده اند و تغییر در مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز تاثیری بر کم رنگ شدن حمایت ها از رشته فوتبال نداشته و تنها خواسته اعضای تیم پرداخت درصد اولیه مطالبات این فصل است.

سرمربی شهرداری همدان با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: شروع خوبی در پیش فصل داشته ایم و چند بازیکن خوب نیز جذب کرده ایم.

هادی گل محمدی افزود: استخوان بندی اصلی فصل قبل را نیز حفظ کردیم تا با ترکیبی قدرتمند بتوانیم فصل جدید را شروع کنیم.

وی اضافه کرد: در هفته های اخیر نیز علاوه بر تمرین منظم و منسجم تیم، چند بازی تدارکاتی خوب را نیز برگزار کردیم تا نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

گل محمدی حضور شهرداری در گروه یک را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: با این حال حریف آسان وجود ندارد و همه مسابقات سخت است.

وی افزود: هدف ما کسب نتایج درخشان در فصل جدید لیگ ۲ کشور است و امیدوارم این مهم با حمایت مسئولان و هواداران و تلاش بازیکنان تحقق یابد.

شهرداری در لیگ ۲ فوتبال کشور حضور دارد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.