کارشناس اداره کل هواشناسی همدان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی نقشه های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

محمد حسن باقری شکیب با اشاره به اینکه همچنان الگوی آب و هوای تابستانی در منطقه همدان فعال است، اظهار داشت: در ساعت های بعد از ظهر، سرعت وزش باد افزایش می یابد و به دنبال آن احتمال ایجاد غبار محلی وجود دارد.

وی عنوان کرد: به دنبال این پدیده، احتمال شکسته شدن درختان و آسیب به بنر و تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان همدان وجود دارد.

باقری شکیب بیان کرد: اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای همدان ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

۹۹۰۴/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.