سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سانحه نخست ساعت سه بامداد امروز در جاده تهران - همدان رخ داد که یک خانواده تویسرکانی هنگام بازگشت از عروسی دچار سانحه شده و خودروی آنها به علت خواب آلودگی راننده واژگون شد. 

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: سرنشینان این خودرو از کمر بند ایمنی استفاده نکرده بودند و در این سانحه سه تن فوت و ۲ سرنشین خودرو مجروح شدند.   

سرهنگ عزیزی ادامه داد : همچنین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۶۳ آزاد راه همدان - ساوه به پشت یک دستگاه کامیون حامل کانکس برخورد کرد.

وی رانندگی در حالت خواب آلودگی را عامل بروز این سانحه دانست و گفت: در این سانحه چهار سرنشین این وسیله نقلیه جان باختند و یک تن مجروح شد. 

مدیرکل پزشکی قانونی همدان نیز به ایرنا گفت: ۱۴۹ تن چهار ماهه سالجاری در سوانح جاده ای همدان جان باختند که این آمار چهار ماهه سال گذشته ۱۴۲ تن بوده است.

دکتر علی احسان صالح افزود: ۱۰۶ تن در سوانح برون شهری، ۲۵ تن در معابر درون شهری، پنج تن در محورهای روستایی و ۱۳ تن در سایر معابر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه میزان متوفیان چهار درصد افزایش داشته است اظهار داشت: متوفیان سوانح جاده ای از نظر جنسیت ۱۱۵ مرد و ۳۴ زن است. 

۷۵۲۶/۲۰۸۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.