سرهنگ جمشید باقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت ۲۰ روز گذشته فردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خواستار انجام دستور مقام قضایی مبنی بر جلب یک متهم مالی در خیابان شکریه شد.

وی اضافه کرد: تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ برای اجرای حکم به محل عزیمت کردند و در بررسی ها مشخص شد این حکم جلب مربوط به مرد ۳۱ ساله است که به علت بدهکاری و شکایت مالباخته مورد تعقیب قضایی قرار گرفت و حکم جلب به صورت یک نوبت شبانه روز صادر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: ماموران حکم قضایی را به خانواده این فرد ابلاغ کردند و در این هنگام فرد بدهکار که پشت پرده مخفی شده بود سعی در فرار از پنجره را داشت که به پایین سقوط و دچار شکستگی شد.

سرهنگ باقری ادامه داد: این فرد دچار شکستگی لگن شده و توسط آمبولانس به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شد.

سقوط کارگر از طبقه پنجم ساختمان در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از مرگ یک کارگر ساختمانی به علت سقوط از داربست یک خانه در حال ساخت خبر داد.

سرهنگ باقری گفت: خبر سقوط یک مرد جوان از یک ساختمان در حال ساخت در شهرک فرهنگیان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که تیمی از ماموران کلانتری ۱۹ برای بررسی مقدماتی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک مرد ۳۴ ساله در حال کار بر روی داربست ساختمان در حال ساخت بوده که از داربست طبقه پنجم سقوط و به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پس از اطلاع موضوع به قاضی کشیک دادسرای همدان با دستور قضائی جسد متوفی برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ باقری اضافه کرد: در خصوص این حادثه پرونده قضائی تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

۲۰۸۷/۷۵۲۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.