حمید رضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در بیست ودومین جشنواره شهید رجایی افزود:  این نامه حتی اگر به مجلس شورای اسلامی بیاید نیز رای نمی آورد.

وی با گرامیداشت هفته دولت و جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت جمهوری اسلامی هستند و  مهمترین ویژگی این دو شهید مردمی بودن او است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: او در کنار مردم بود و با مردم زندگی می کرد و مصداق واقعی سخن حضرت علی بود که ای مالک زیاد کار کن و کم بخور.

وی خاطرنشان کرد: عزت نظام جمهوری اسلامی در گرو مردمی بودن آن است و هرچه مردمی بودیم موفق شدیم و هرچه دور شدیم موفق نبودیم.

حاجی بابایی ادامه داد: ریباترین جلوه مردمی بودن عدالت محوری است و در یک نگاه دولت یعنی قوه قضاییه و مجلس و قوه اجرایی باید عصاره کار او عدالت محوری است و هیچ چیز به اندازه عدالت دوام ندارد.

وی با اشاره به اینکه رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند عدالت محوری و مردمی بودن را در پیش قرار دهیم ادامه داد: هر مسئولی مردمی و ساده زیستی است مردم او را دوست دارند چرا که ساده زیستی به معنای این است که مثل مردم باشد و با آنها زندگی می کند .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردمی بودن مهمترین ویژگی او بوده است و شهید رجایی از مسولیت خود هیچ استفاده ای نبرد واز رانت استفاده نکرد و اگر می خواهیم موفق باشیم رمزآن،  این است که از دولت شهیدان و نظام اسلامی تا جایی که می توانیم دفاع کنیم و عامل تضعیف آن نشویم.

وی با بیان اینکه استان همدان استانی است که که در هماهنگی همراهی و با هم بودن کار توسعه را پیش برده اند ادامه داد: یکی از ملاک ها برای استان ها سلامت کار آنها است و اگر امروز این همراهی ها به وجود آمده حاصل این عملکرد است .

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کشور بهره وری است و در کشور در بهره وری نیاز به اصلاح ساختار داریم.

وی با بیان اینکه ادارات کارمندان و کارکنان با انواع استخدامی ها مشغول به کار هستند اضافه کرد: امروزه 50 هزار معلم با عنوان خصوصی سازی و خرید خدمتدر آموزش و پرورش به کار گرفته شده اند و  پشت در مجلس می گویند ما معلم خرید خدمت هستیم این خصوصی سازی نیست ما طرفدار کسانی هستیم که جلو مجلس بیایند.

وی از سازمان امور استخدامی خواست : برای طول تاریخ اقدام درست برای وضعیت کارکنان نظام رقم بخورد که برای عدالت محوری برای کارکنان نظام باشد .

7523

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.