اغلب کاربران شبکه های اجتماعی روز گذشته با انتشار تصویر اتوبوس اختصاصی تیم ملی فوتبال کشورمان در سطح شهر همدان به ویژه در مقابل یکی از هتل ها پرداختند و این موضوع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

شماری از کاربران با علامت سوال در مقابل اتوبوس تیم ملی در همدان؟ به این نکته اشاره کردند که این خودرو در همدان چه می کند؟

استقرار اتوبوس تیم ملی در یکی از هتل های حومه آرامگاه باباطاهر همدان که انبوهی از گردشگران در آن حضور دارند نیز باعث شد تا اقدام به گرفتن عکس های سلفی کنند.

در واقع اتوبوس یوزهای ایرانی متعلق به تیم ملی فوتبال نوجوانان است که روز گذشته برای برپایی اردویی چند روزه و برگزاری ۲ دیدار دوستانه با تیم ملی عراق به همدان سفر کرده اند.

خبرنگار ایرنا پیشتر نیز از حضور تیم ملی نوجوانان و برپایی اردوی تدارکاتی در همدان خبر داده بود.

شب گذشته نیز تعداد انبوهی از گردشگران و شهروندان همدانی اقدام به گرفتن عکس با اتوبوس یوزهای ایرانی کردند.

همدان میزبان شایسته از ملی پوشان نوجوان

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به اینکه اتوبوس تیم ملی مختص تمامی رده ها سنی است، گفت: به هر حال ملی پوشان با این اتوبوس برای حضور در اردوها و مسابقات رسمی خارج از پایتخت تردد می کنند.

عباس صوفی افزود: این اتوبوس متعلق به فدراسیون فوتبال و دارای امکانات مجهز برای حمل و نقل ملی پوشان است.

وی با اشاره به اینکه همدان میزبانی دور مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه ایران را برعهده دارد، گفت: بهترین امکانات را برای میزبانی شایسته از تیم ملی و سایر میهمانان خارجی مهیا کرده ایم.

صوفی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان نیز اردویی هفت روزه را در همدان برپا کرده و قرار است ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار کند.

وی یادآور شد: استقرار اتوبوس تیم ملی در آرامگاه باباطاهر نیز به دلیل اسکان ملی پوشان نوجوان در هتل باباطاهر است.

رئیس هیات فوتبال همدان با قدردانی از مدیریت هتل باباطاهر در خدمات ویژه به ملی پوشان گفت: سعی داریم بهترین میزبانی را از عوامل تیم ملی فوتبال نوجوانان داشته باشیم.

برنامه یوزهای ایرانی در مقدماتی آسیا

برنامه مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا به میزبانی همدان مشخص شد.

دبیر هیات فوتبال همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه امسال به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

مهدی بوجاریان اضافه کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این مسابقات با تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو هم گروه است.

وی بیان کرد: بر این اساس تیم‌های ایران و مالدیو از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲۷ شهریور به مصاف هم می‌روند و افغانستان و فلسطین نیز ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه همین روز دیدار می‌کنند.

بوجاریان افزود: جمعه ۲۹ شهریورماه نیز مالدیو و افغانستان از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه دیدار خواهند کرد و فلسطین - ایران ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

دبیر هیأت فوتبال همدان یادآور شد: یکشنبه ۳۱ شهریور ماه نیز ایران - افغانستان ساعت ۱۸:۴۵ و فلسطین و مالدیو ساعت ۱۵:۴۵ با هم رقابت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ورزشگاه شهید حاج بابایی همدان برگزار خواهد شد و ورزشگاه‌های قدس و کارگران نیز به عنوان محل تمرین تیم‌ها تعیین شده اند.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.