سرهنگ محمد باقر سلگی، رئیس پلیس شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: قاتل ۳۸ ساله ملایری، که در اقدامی هولناک ۴ نفر از بستگان خود را با سیانور به قتل رسانده بود با هویت جعلی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد دستگیر شد.

این متهم ۳۸ ساله ابتدا همسر و سپس زن برادر باردارش و دوستش را در ملایر با خوراندن سیانور به قتل رسانده و به استان دیگری متواری می شود.

پس از تشکیل این پرونده در پلیس آگاهی شهرستان ملایر ، کارگاهان بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی جهت دستگیر قاتل یا قاتلین آغاز شد تا اینکه پس از چند روز مشخص شد این زن به مشهد گریخته است.

یکی از عوامل انتظامی ملایر در مشهد با انجام یکسری کارهای فنی و پلیسی با همکاری پلیس آگاهی مشهد، متهم را که در حوالی فرودگاه بین المللی هاشی نژاد بود شناسایی کردند.

احتمال جابجایی متهم تحت تعقیب از طریق فرودگاه متصور بود که بلیت پرواز به نام متهم در سیستم فرودگاه ثبت نشده و مشخص شد که وی با هویت جعلی و استفاده از اسناد جعلی بلیت تهیه کرده است.

️این زن جوان پیش از سوار شدن به هواپیمای مشهد - تهران وقتی خود را در حلقه کارآگاهان پلیس گرفتار دید، قصد خودکشی با قرص سیانور را داشت که پیش از استفاده، به دام پلیس افتاد.

لازم به ذکر است، طبق بررسی های صورت گرفته ۱۵ روز قبل از مرگ این چهار تن، پسر یک ساله متهم به علت بیماری جان باخته و این موضوع و تاخیر در مداوای فرزند موجب عذاب وجدان وی می شود.

متهم اعلام کرده که همسر و زن برادرش در مرگ فرزندش دست داشتند بنابراین همگی آنها به علت عذاب وجدان به فکر خودکشی افتاده و همچنین مسمومیت دوستش در منزل وی نیز اتفاقی بوده است.

رئیس پلیس ملایر می گوید، تاکنون اعتراف ها و ادعاهای این زن ثابت نشده و احتمال دارد، علاوه بر عذاب وجدان به خاطر مرگ فرزند، انگیزه مالی نیز در بروز این قتل ها تاثیر داشته که این فرضیه توسط پلیس در دست بررسی است، بازجوئی از متهم در پلیس آگاهی ملایر در حال انجام است که از دادستان عمومی و انقلاب ملایر و بازپرس ویژه به خاطر هماهنگی و همکاری در این پرونده بسیار سپاسگزاریم.

لازم به یادآوری است، اول مرداد سالجاری مرگ این ۴ نفر موجی از نگرانی و تاثر را بین مردم مهربان ملایر فراهم کرده بود، که اقدام تیزهوشانه پلیس این شهرستان و دستگیری قاتل، سبب دلگرمی مردم این شهر تاریخی شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1241758
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.