رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان گفت: زمینی در مسیر تویسرکان- گنجنامه برای احداث پایگاه جاده ای- کوهستانی به استان معرفی کرده ایم وامیدواریم با پیشنهاد احداث این پایگاه موافقت شود.
رحمت‌اله الوندی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اتمام عملیات ساخت پایگاه امداد جاده ای شهید جعفری فر و با بیان اینکه این پایگاه واقع در مسیر تویسرکان - جوکار در هفته دولت افتتاح خواهد شد و به بهره برداری می رسد ، اعلام کرد: این پروژ دارای اتاق معاینه، مدیر پایگاه، خوابگاه امداد گران و دو سوئیت برای در راه ماندگان در حوادث جاده ای در زیربنای 600 مترمربع در دوطبقه احداث شده و دارای اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان است .
 وی با بیان اینکه پایگاه جاده ای سه راهی فرسفج به صورت کانکسی احداث و این پایگاه نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: این پایگاه از موقعیت خوبی برخودار است و می تواند مسیر تویسرکان به کنگاور،  تویسرکان به نهاوند و تویسرکان به همدان را ازطریق گنجنامه پوشش دهد. این پایگاه به نام سردار شهید مهدی ملکی فرمانده گردان 153 قاسم ابن الحسن مزین شده و در پی تبدیل این پایگاه از فصلی به دائمی هستیم.
الوندی عنوان کرد: زمینی در مسیر تویسرکان- گنجنامه برای احداث پایگاه جاده ای- کوهستانی به استان معرفی کرده ایم وامیدواریم با پیشنهاد احداث این پایگاه موافقت شود چرا که در این مسیر نیز شاهد تصادفات جاده ای و ریزش کوه و کولاک هستیم و همین امر نیاز به وجود پایگاه امدادرسانی در این مسیر را افزایش می دهد.
وی یادآور شد: احداث این پایگاه ها باعث جذب بیشتر جوانان داوطلب با انگیزه کمک رسانی به هلال احمر شده و ما هم با توجه به جذب بیشتر جوانان آموزش های تکمیلی مختلف را برای آنان برگزار خواهیم کرد همچنین اگر داوطلبان بیشتری داشته باشیم، می توانیم در حوادث حضور فعال و تأثیرگذاری داشته باشیم و نمونه بارز این امر حادثه سیل ابتدی سالجاری بود که نخستین گروه اعزامی  استان به لرستان داوطلبان هلال احمر شهرستان تویسرکان بودند.
الوندی بیان کرد: در حوادث رخ داده درشهرستان هم جوانان داوطلب این شهرستان بسبار فعال بوده و همین امر نیاز به کمک انسانی استان و شهرهای همجوار را رفع کرده و حتی در زلزله کرمانشاه علاوه بر حضور امدادگران 50 کامیون از کمکهای مردمی توسط هلال احمر تویسرکان به مراکز آسیب دیده اعزام  شد.
وی در ادامه عنوان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی هلال احمر تویسرکان با زیربنای حدود 1800متر که دارای  400 صندلی، سالن ورزشی استاندارد، رختکن و اتاق های مورد نیاز برای استراحت است، خواهیم بود.
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در پایان گفت: با توجه به اینکه درکنار این مجتمع یک زمین مناسب برای استفاده موجود است بنابراین درخواست ایجاد مرکز فیزیو تراپی و ماموگرافی به استان داده شده و امیدواریم بتوانیم موافقتهای لازم را برای احداث این مراکز دریافت کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.