گروه موسیقی آئین به سرپرستی مصطفی رشیدی‌مطلق از گروه‌های موفق همدانی است که در سال 1394 تشکیل شده و رفته رفته به سطح کیفی کمی خوبی از اجرای صحنه ای رسیده است. 
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، این گروه پرکار همدانی علاوه بر اجرای کنسرت در همدان، در سطح ملی و بین المللی نیز شناخته شده است و عناوین بسیاری را در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.
گروه موسیقی سنتی آئین روز جمعه 25 مردادماه جاری ساعت 21 در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان به اجرا می‌پردازد.
رشیدی‌مطلق در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این کنسرت، آخرین کار این گروه در 6 ماهه اول سال خواهد بود، اظهار کرد: این برنامه در قسمت اول با ساخته‌هایی از مهرداد وارسته‌دلیر آغاز خواهد شد که در دستگاه ماهور و با اشعاری از مولانا اجرا می‌شود و قسمت دوم کنسرت نیز از ساخته‌های بنده است. 
وی در ادامه گفت: در این برنامه مهرداد وارسته دلیر، شهرام میرزایی، بهنام عبادی عقیل و مصطفی رشیدی مطلق(نوازندگان تنبور)، سیداسحاق صادقی(نوازنده کمانچه)، فرشاد فراهانی دلجو(نوازنده تار باس)، علی اسمیان(نوازنده عود)، امین شرایی(نوازنده نی)، محمدرضا طیبی(نوازنده قانون)، حسین احمدی(نوازنده دهل)، صادق ثنایی(نوازنده کوزه و بندیر)، معین سروندی(نوازنده تنبک و بندیر) و مصطفی آزادی مقتدر(آواز) حضور دارند. 
رشیدی مطلق در ادامه با بیان اینکه از آغاز شکل گیری این گروه مسیری پرپیچ و خم طی شده است، عنوان کرد: وظیفه اصلی ما در این مسیر تلاش برای رسیدن به مقصد و هدف بود که با حمایت هنرمندان و هنردوستان همدانی از کنسرت گروه‌های بومی این راه هموارتر می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند بلیت کنسرت گروه موسیقی آئین را از سایت اینترنتی  ایران کنسرت، شهر کتاب همدان واقع در میدان جهاد ابتدای میرزاده عشقی و آموزشگاه موسیقی نغمه واقع در میدان سنگ شیر، بلوار لاله، میدان لاله، جنب هنرکده وارسته تهیه کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.