سرپرست جهادکشاورزی شهرستان نهاوند با بیان اینکه تا پایان خرید گندم اکیپ کارشناسان مراکز مدیریت از روستاهای تحت پوشش خود  بازدید می کنند، گفت: کارشناسان میزان گندم تحویل شده به سیلو را بررسی کرده و در صورت مشاهده گندم در انبار و یا دپو شدن در حیاط  منزل اخطار لازم برای تحویل هر چه سریعتر به مراکز خرید گندم را صادر می کنند.
علی کمالی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه در زمینه ممنوعیت ورود  و خروج گندم از شهرستان اطلاع رسانی لازم  صورت گرفته  است، افزود: کارشناسان بازدید و سرکشی از انبارهای تحت پوشش حوزه مرکز را در دستور برنامه کاری  خود  قرار داده و گزارش آن را  کتبا به این مدیریت اعلام می کنند.
وی ادامه داد: از طریق  شورا و دهیار به اطلاع  کشاورزان رسیده که به منظور دریافت نهاده های  شیمیایی، در طرح محوری سال زراعی 99-98 باید رسید تحویل گندم 98 توسط  کارشناس پهنه رؤیت و سپس اقدام به صدور حواله کود و انعقاد قرارداد جدید شود.
کمالی‌نژاد بیان کرد: تا کنون بیش از 41 هزار تن گندم به کارخانه های نهاوند تحویل شده که سهم کارخانه آرد نهاوند 25 هزار تن و شرکت کوثر خزل 16 هزار تن بوده است.
وی  اضافه کرد: عاملان تشخیص و ذیحساب این مدیریت تا پایان خرید گندم در دو مرکز فوق مستقر شده و میزان گندم تحویلی بهره برداران را  نظارت می‌کنند و به صورت روزانه به منظور ارسال به سازمان و سایر مراجع نظارتی به این مدیریت اعلام می شود.
سرپرست جهادکشاورزی شهرستان نهاوند با بیان اینکه سطح زیرکشت گندم در نهاوند 19 هزار و 470 هکتار است، گفت: از این سطح 12 هزار هکتار آبی و 7 هزار و 470 هکتار دیم است که بیشترین سطح زیرکشت گندم در مزارع زرین دشت، خزل و نهاوند قرار دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.