فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است و باید از این آراء به بهترین نحوه مراقبت شود، گفت: مسئولان برگزاری انتخابات فقط یک وظیفه ‌دارند و آن‌هم التزام به قانون است و قانون نیز فصل الخطاب همه ما خواهد بود و بنده با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ام.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، قدرت اله ولدی عصر یکشنبه 20 مراد ماه در جمع اعضای نظارت و بازرسی انتخابات ملایر، افزود: در این شهرستان چیزی جز وفاق و همدلی بین مدیران و مجموعه شهرستان وجود ندارد و این امر ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره تبیین گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، اظهارکرد: انتخاب گام دوم انقلاب به این معنی است که گام اول انقلاب به‌ خوبی برداشته ‌شده است.
ولدی با اشاره به اینکه حرف دولت در انتخابات، بی ‌طرفی کامل و اجرای صحیح و بدون نقص قانون است و ما در شهرستان این اصل را رعایت می کنیم، افزود: خدماتی که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب ارائه داده شده، در هیچ جای دنیا وجود ندارد و بی ‌نظیر است.
فرماندار ملایر با اشاره به وجود اتحاد و همدلی در شهرستان، گفت: در ملایر ارتباط خوبی بین همه روحانیون، مدیران و مردم وجود دارد و همگی همراه و همدل هستیم، همچنین در ایام انتخابات در شهرستان به هیچ‌ کس اجازه نخواهیم داد که له یا علیه کسی صحبت و موضع ‌گیری کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.