در پی انتصاب جدید شهرداری و پس از خروج اعتراض‌آمیز سه تن از اعضای شورای شهر همدان از صحن علنی، با رأی‌گیری رئیس شورا سایر اعضا نیز جلسه را ترک کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، به تازگی «روح الله وجدی هویدا» از سوی شهردار به عنوان معاون فرهنگی شهرداری منصوب شده و همین امر اعتراض برخی از اعضای شورا شامل سیدمسعود عسگریان، جواد گیاه شناس و مریم روانبخش را درپی داشت و آنها بعد از بیان انتقادات خود به عملکرد و رویکرد شهردار همدان صحن شورا را ترک کردند.
در این جلسه جواد گیاه شناس ضمن اعتراض به شهردار و عملکرد وی گفت: شهردار باید در برابر تغییرات اجرایی در شهرداری پاسخگو باشد.
سیدمسعود عسگریان نیز با اشاره به تشکیل سی و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر براساس هماهنگی با شهردار همدان برای ارائه توضیحات معاونان شهرداری و تعامل بیشتر اظهارکرد: با نظر یک نفر نمی توان مدیران شهری را تغییر داد چرا که این کار مناسبی نیست.
وی با بیان اینکه در صورت اعتراض شورا، می گویند مانع کار شهردار می شوید، افزود: وجدی هویدا چه ظرفیتی برای این سمت داشته است؟بنده او را بزرگ کردم و می شناسم، ظرفیت وی کمتر از این حرفها است.
عسگریان با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید پاسخگوی مردم باشند، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر همدان در انتصاب و عزل خوشبخت، معاون سابق فرهنگی شهرداری نیز دخالتی نداشته است.
کامران گردان، رئیس شورا نیز بیان کرد: قرار بود تغییرات شهرداری به نمایندگی از اعضای شورا با بنده هماهنگ شود اما در جریان این تغییرات نیستم.
در پایان نیز با رأی گیری رئیس شورای شهر مبنی بر لغو جلسه در پی اعتراض سه تن از اعضا به عملکرد شهردار و ترک جلسه توسط آنها، سایر اعضا نیز صحن را ترک کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.