سرهنگ جمشید باقری روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد مزاحمت سه مرد قمه به دست در یکی از روستاهای تابعه شهر همدان، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه عازم محل شدند.

وی افزود: ماموران در هنگام ورود به روستا، ۳ مرد جوان را مشاهده کردند که با قمه کشی با روستائیان درگیر شده و یکی از اهالی نیز در این درگیری با ضربه قمه مجروح و قبل از حضور ماموران به بیمارستان بعثت منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با اقدام به موقع  پلیس و درگیری در نهایت با استفاده از قوه قهریه هر سه متهم بازداشت شدند.

سرهنگ باقری افزود: تحقیقات مقدماتی حاکی از آن است که این ۳نفر که به گفته اهالی روستا حالت طبیعی نداشتند حین عبور از داخل روستا با ۲ نفر از اهالی درگیر شده و پس از ضرب و شتم با قمه و مجروح کردن یکی از آن ها، هنگام فرار با خودروی سواری پراید، با ۲راس گوسفند برخورد کردند و باعث تلف شدن حیوانات شدند.

وی با عنوان این که متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند گفت: حفاظت از جان، مال و ناموس مردم بر عهده نیروی انتظامی است و پلیس با مجرمان و متخلفان قاطعانه برخورد می کند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.